ilahi aşktı teslim aldı emanetini

Aşk ile çarpıyor kalbim
Müptelası oldum, o tarifsiz varlığının
Hissetmeden duramam o müthiş mest-liği
Buradasın işte, saklısın gizlimde
Ne olur gel, kapla ve kapsa âlemlerimi
Hücrelerim , içsel tavafının gayretinde
Siliniyor gözümde an be an, bu yalan dünya
Zor bu aşkı şarabımın serhoşluğunda sabr
Dağlıyor içimi bin bir parça özlemim
Müptelası oldum, o tarifsiz Var’ın,
Gözlerim içime döndü, yanıyor yüreğim
Aşkım, taşkın nehirlerden coşkun
Gönlüm, deli deli ağlıyor-gülüyor şimdi
Hissetmeden duramam o müthiş algının
Misilsiz güzellikte aşkının müptelasıyım
Sen geldiğinde, Hayy’at geliyor
Mülk Sen’in, Hüküm Sen’in, Kudret Sen’in
Dağlanıyor an da tüm zerrelerim, med-cezrim
Sâki, zaman dursun aman, dem sürsün…
AŞK ezeli-ebedi devrini yürütsün
Müptelayım, gözlüyorum gelişlerini… Gitme !
**********Aycan gvn*****************

About thesunrise133

öğrenci ,öğretmen, araştırmacı, kaşif, Cennet bizim içinde olacağımız bir yer değil, bizim içimizde olan bir yerdir..
Bu yazı aycan içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to ilahi aşktı teslim aldı emanetini

  1. thesunrise133 dedi ki:

    Allah’ım…
    Sen’den başka bir şey yok,
    Veren Sen, alan Sen
    Her neye baksam, görsem
    Gören Sen, gördüren Sen
    Vasfeylemek mümkün mü Sen’i
    Atan Sen, Tutan Sen’sin
    Allah’ım…
    Bu garip kulların, pek bigarip
    Bu kulların pek bir acz içinde
    Öyle muhtaç ki, her damla Rahmetine
    Öyle zayıf ki, sığınmak ister sinene
    Bırakma garibini ümitsizliğe
    Şifa Sen, Deva Sensin,
    Allah’ım…
    Ahım gök kubbeyi inletiyor
    Çaresizliğim had safhada çok
    Gözlerim ağlamaktan yorgun
    Hüznüm boyumu aştı
    Kaldım boynum bükük böyle
    Sahibim Sen, Esirgeyen Sen’sin
    Allah’ım…
    Hep çok cömert oldun bana
    Hep korudun kolladın garibini
    Hep esirgedin zulm dalgalarından
    Kalkan oldun her darbeye
    Yine muhtacım Sana, yine acizim
    Yüce olan Sen, Kudret sahibi Sen’sin
    Allah’ım…
    Bu yaralarım kanıyor bak yine
    Bu yaralarım kurtlandı artık
    Kalbime ve zikrime yürüdü ziyanı
    Diliyorum Sen’den artık şifasını
    Hekim Sen, İlaç Sen’sin
    Allah’ım… Ahhh… Allah’ım… Amin ! … (@)–Aycan’ın–(@)

  2. thesunrise133 dedi ki:

    Yaratıcı onun sizi unutmadığını veya terk etmediğini bilmenizi istiyor. O sizi çok çok seviyor. Aslında Yaratıcı sizin hayatınızda mükemmel bir yeni dönem planlıyor. Sık Sık Yaratıcı’yla konuşun, gelmekte olan mucizeyi hissedeceksiniz.Yaratıcı aynı zamanda ilahi zamanlamanın önemini hatırlatıyor size. Bazen istediklerimiz yerine gelmeden önce belli faktörlerin gerçekleşmesi gerekir. Siz düşüncelerinize ve inançlarınıza sıkı sıkıya bağlı kaldığınız sürece isteklerinize ulaşmanızda hiçbir şey sizi engelleyemez

  3. thesunrise133 dedi ki:

    Neye yarar
    İnsan dünyaları kazanıp da ,
    RUHUNU kaybettiyse…
    Yaşam sana gelmeye hazır.
    Sen o kadar çok engel koyuyorsun ki…
    Yaratabileceğin en büyük engel de yaşamı kovalamak.
    Kovalamacan ve koşturman yüzünden, yaşam ne zaman gelip kapını çalsa, sen evde olmuyorsun… Yıldızlara Astık Yüreğimizi
    Hayat anlamını BASİTLİKLERİN içinde gizliyor.
    Derine daldıkça ;
    İSTİRİDYEdeki İNCİYİ bulacağın gibi ÇAMURA da batabilirsin.

  4. thesunrise133 dedi ki:

    UZAKTAN UZAĞA SEVMEK NE DEMEK BİLİRMİSİN Ben uzaktan uzağa sevdim seni,,hiç bir zaman yanına sokulamıyacağım gerçeğine yenilmeden,,sensizliğin vereceği ölüm misali gecelere sine açarak sevdim seni ,,UZAKTAN UZAĞA SEVMEK NE DEMEKTİR BİLİRMİSİN……Temize çektim yüreğimi,,yüreğimdeki dünleri kırıp dökmeden,saygısızlık etmeden öyle temiz sevdim seni,,bütün yarınlarımı,,yarını olmayan geceye sığdırdım seni severken,,yarını olmayan geceye ömrünü koymak ne demek bilirmisin,,UZAKTAN UZAĞA SEVMEK NE DEMEK BİLİRMİSİN……Resimlerine baktım gecelerce,,tanımadığın birinin resimlerine baktıpta aşık oldunmu sen,,ve her defasında daha çok bağlanacağımı bilmeme rağmen,,inceden sızlayan bır yürekle,titreyen bir elle dokunduğun resimlerin varmı senin,,resimlerle konuşup resimlere aşık olmak ne demek bilirmisin,,UZAKTAN UZAĞA SEVMEK NE DEMEK BİLİRMİSİN……Seni sevmek günahtı,,ben senli günahı sevdim,,sana dokunmak imkansızdı,,imkansızı sevdim,,bile bile günahı sevmek ne demek bilirmisin,,UZAKTAN UZAĞA SEVMEK NE DEMEK BİLİRMİSİN

  5. thesunrise133 dedi ki:

    En güzel yerlerde,
    En doğru insanlarla, yollarımızın kesişmesi
    Ve her zaman en iyisinin değil,
    En hayırlısının olması dileğiyle
    Ma’nâ âleminde, vefâ yolunda;
    Aşk ile elendim bir cana düştüm!..
    Gönül vecde geldi cezbe hâlında;
    Derdime gül bastım, dermâna düştüm!..

    Gurbet, gam bendini bende mi kurdu?..
    Mevlâ’m emaneti sırtıma vurdu!..
    Her katrem ‘hû’ dedi, duruldu, durdu;
    Kaynadım, çağladım devrâna düştüm!..

    Duydum can özümde ney’in zârını;
    Özünden ayrılmış buldum varını!..
    Başımda gördükçe nefsin dârını;
    Ölmeden hesaba, mizâna düştüm!..

    Ömrüm, kula döndü bir hak uğruna;
    Hasret odu düştü gülün bağrına!..
    Girdim ibret ile âlem seyrine;
    Hayretten süzüldüm, hayrana düştüm!..

    Ey gönül, dost için yüzümüz var mı?
    İhlâs ocağında, közümüz var mı?..
    Bu sesler, ahenkler özge diyâr mı?
    Bir aşkın elinden mestâne düştüm!..

    Takvâyla inceldi bu içli sözüm;
    Edep dergâhında, tutuştu közüm!..
    Bir zikrin nûruna kandıkça özüm;
    Sınandım irfandan, irfana düştüm!..

    RIFAT ARAZ

  6. thesunrise133 dedi ki:

    : Şu an direkt yaratıcıdan yaptığınız işle ilgili zihinsel, fiziksel ve ruhsal yardım alıyorsunuz. Şu andaki yolunuzda yürümekle kendinize ve diğer birçok insana yardım ediyorsunuz ve Yaratıcı sizden yaptığınız büyük işe devam etmenizi istiyor
    İlişkiler tek taraflı olarak yürütülemeyeceği gibi, sorunlar da tek taraflı çözülemeyecek. Bir tarafın istekleri gerçekleşir, diğer taraf kendinden vazgeçmek zorunda kalırsa da devamı gelemez; gelse de yıpratıcı olur. Hiç değilse bir taraf bir adım gelirse diğeri belki iki adım gelir. Uzun lafın kısası sürekli olarak bir tarafın beklentilerinin karşılandığı bir ilişki devam edemez. Ne evlilik, ne dostluk, ne de arkadaşlık…
    Sorgulamak ve soru sormak inanç sistemimize, bakış açımıza ve yargılarımıza meydan okur. Sorular seçim şansınız olmadığını seçtiğiniz yere ışık tutar ve kısıtlamaların kilitlerini açar. Sorular hayallerimizin bile ötesindeki olağandışı bir yaşamı nasıl kuracağımızın farkında olmamıza yardımcı olurlar..

  7. thesunrise133 dedi ki:

    Herkes bir hoşça kal kadar yalnız.
    Herkes bir veda kadar kimsesiz duruyor kapısında zamanın..
    Sensiz olmaz anladım, bitmez bu sevda…
    gözlerdeki acıyı göremeyen,yürekteki sevgiyi nasıl görsün
    Bazen Sığınmak İstersin Bir Yüreğe ….
    Anlıkmı, Ömürlük mü Ne İstediğini Bilemezsin,
    Geçmişte Yaşananlar , Gelecekte Olacaklar Önemsizdir….
    O An İçin Sığınmak İstersin Sadece….
    Belki… Yağmur Dinene Kadar
    Belkide…
    sonsuzluğa kadar…inş.

  8. thesunrise133 dedi ki:

    Ben böyleyim işte… Böyle büyük SEVDİM SENİ… Söylesene kim sevdi seni bu kadar körü körüne… Bu kadar beklentisiz.. . Bir varlığı seviyor olmak kolaydı her zaman… Bense yokluğunu sevdim senin… Kolay olan varlığını değil, zor olan yokluğunu… sevdim… Gelmen için değil… Hiç gelmeyeceğini bilerek… Sevmen için değil, hiç sevmeyeceğini bilerek… Koskocaman bir sensizliği içimdeki her bir hücreye itinayla yerleştirerek, gittiğin yollara mutluluk duaları serperek, beklemeden, ağlamadan, dönmen için yalvarmadan, ölmeden, yaşaya yaşaya ve acımı sindirerek SEVDİM SENİ..

  9. thesunrise133 dedi ki:

    @drildiz: İnsanlara yapacağınız en büyük yardım hallerini idrak ettirmektir.
    GÜNAYDIN;
    Bugün AŞKLA yaşamak için
    Harika BiR gün..

    Bin kez kırdılar dallarımızı,
    Bin kez budadılar.
    Yine çiçekteyiz işte,
    Yine meyvedeyiz…* Pir Sultan Abdal
    Selamun Aleyküm
    Rahman ve Rahim olan Allahın Adıyla
    başladımız sabahımız nurlu günümüz huzurlu Kazasız belasız bir gün Diliyorum Rabbimden
    Dualarımız Yürekten olsun..
    Dularımız Birlikte olsun..
    Dualarımız Kurtuluşa olsun..
    Dualarımız Dosta Kardeşe
    Dualarımız ÜMMETE Olsun..
    Dualarmız Kanayan Yaralara Derman OLSUN..
    Dualarımız cahresizce inim inim inneyen bir dua yokmu diyenlere dua olsun huzur bulsun

  10. thesunrise133 dedi ki:

    Birini sevmek, her şeyi riske atmaktır- ve genelde buna değer.
    “Bizi özgür bırakan tek şey aşktır.”
    Kadınların birbirlerini her zaman desteklemesi gerekir.
    “Bir kadın, ne zaman kendi sesini duyurmak için ayağa kalksa, planlamamış bile olsa, tüm kadınlar için de ayağa kalkmış olur.”
    Affetmenin değerini bilin.
    “Kendinize verebileceğiniz en güzel hediye affetmektir. Herkesi bağışlayın.”
    “Kıçına tekmeyi basmaya” cesaretiniz olsun.
    “Hayat tam bir baş belasıdır. Dışarı çıkın ve kıçına tekmeyi basın.”
    Eğer kötü bir hayatınız varsa, ilişki veya iş, hemen ayrılın.
    “Yeni bir yola koyulmak zordur ama bir kadını için için kemiren o durumda kalmaktan daha zor değildir.”
    Gülümsemeyi hiçbir zaman ihmal etmeyin.
    “Kadınlar sert ve hassas olmalıdır. Mümkün olduğunca gülmeli ve uzun bir ömür sürmelidir.”
    İnsanları nasıl hissettirdiğiniz, arkanızda bıraktığınız izinizdir.
    “Öğrendim ki, insanlar sizin ne söylediğinizi, ne yaptığınızı unutuyor. Ama onlara nasıl hissettirdiğinizi unutmuyor.”
    Maya Angleou

Yorum bırakın