Elveda diyecek kadar cesursan, hayat seni yeni bir… merhaba ile ödüllendirir.

Zihniniz Gelecekteyken, Siz ANdasınızdır. Bu Endişenin Ta Kendisidir.

Bir anlık durumdur yaşamak. Çünkü o an, nasıl hissettiğinizi belirleyen düşünceleriniz, duygularınız, inançlarınız, hayat hikayeniz, yarattığınız egolar, zayıflıklarınız, ümidiniz, hayalleriniz, her şey.. O ana özeldir ve bir taraftan da sürekli bir değişim içerisindedir. Sizi o an, o kafada yapacak bütün hallerin, bir daha aynı şekilde gerçekleşmesi imkânsızdır. O an, bir fotoğraf karesi gibidir, sabittir. O fotoğraf karesinde görünen ve görünmeyen her şey, kayıtlıdır. Bu kare, bir olma halidir, anda kalmıştır ve artık geçmiştir. Bu var olma anlarının toplamı da yaşamın kendisidir.

Doğum ile ölüm arasında, süresi ne kadar olacağının garantisi olmayan, ancak nasıl olursa olsun, var olduğunuz bir akıştır yaşam. Anda olmayı başaramazsanız, yaşamınız, ya çok hayal kurmakla, ya da kendinizi esir almakla geçiyor olabilir.

Bir anlık durumdur yaşamak. Yaşıyorum diyebiliyorsak eğer, yaşıyoruzdur. Gerisi teferruat değil, asıl konunun ta kendisi. Çünkü evvel de dedim, nefes almak değildir yaşamak. Ölüm, yaşamın değil doğumun tersidir. Yaşamamaktır, yaşamanın zıttı? Ne yapıyorsanız, onu yapamıyor olmaktır. İçinizden gelenleri yapamıyorsanız, yaşamıyor gibi olmak da vardır.

Sevmek de bir an işidir. Öyle olmasaydı, sevmekten birden bire vazgeçmezdik. Sevgi, seviyor olduğun anların kümülatif duygusudur diyebiliriz. Sevmekten vazgeçmek ise, bir ana ait duygudur. O an tecrübe oldu mu, sevdiğin anlar bir kesintiye uğradı mı, sevgi sıfırlar. Bir reset olur orda. Sevmek biter demiyorum. Çünkü sevmek, insana ait bir yetenektir. Sevgi biter, normaldir, ama sevmenin sonu yoktur.

Sevmekten vazgeçmeyin.

About thesunrise133

öğrenci ,öğretmen, araştırmacı, kaşif, Cennet bizim içinde olacağımız bir yer değil, bizim içimizde olan bir yerdir..
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Elveda diyecek kadar cesursan, hayat seni yeni bir… merhaba ile ödüllendirir.

  1. thesunrise133 dedi ki:

    Gönlüme inseydin en derin olan yerime…
    Bir görseydin yüreğimdeki Seni…
    Dokunsaydın bir dem Kimsesizliğime…
    Sana bakan gözlerimden bir baksaydın? Kendine…

    Gönlündeki bir beni görseydin Ey Yâr……
    Sevgimin Ummanlarına dalsaydın bir
    Görseydin çıkarsız sevişimi..
    Hasret deryamda hissetseydin yalınızlığımı..
    Nasıl yok ettiğini görseydin karanlığımı…
    Işık oluşunu bir tatlı ömür oluşunu..
    Yer yüzünde gök yüzünde olduğunu
    Görseydin…
    Kimsesizliğimi viranemdeki seni…
    Görseydin Ey yâr…
    Ben oluşunu sen oluşumu biz oluşumunu görseydin
    Ey yâr…..
    Gönlün bir oluşunu sen oluşunu ben oluşunu
    Unutma …!!!
    Ey yâr…
    Gerçek görünüşümde değil ta içimde
    Sen oluşumumdadır…
    Ey Yâr..

    Ümit Bayraktar.

  2. thesunrise133 dedi ki:

    Gözlerimin kahvesi
    Yanıltmasın seni
    Gel yüreğimden oku
    Bende ki seni
    Sevgili söylesene
    40 mı reva gördün sevgime
    Bir bir dökülsende şiirime
    Sensin inan dünümde günümde
    Dokunmasın şarkılar
    Vursun beni yanlızlıklar
    Uğramasın semtine
    Ne yağmurlar ne yangınlar
    Bekliycem seni
    Vuslat diye sevdiğim yâr….

  3. thesunrise133 dedi ki:

    Vuslat bahçesine düşünce rahmet
    Şebnem damla damlagül demet demet
    Aşığa endişe yakışmaz Gönül
    Sevmek vazife sevilmek kısmet…

  4. thesunrise133 dedi ki:

    Ey Benim…
    DuruşuyLa Yüreğimi Titreten, BakışıyLa İçimi Eriten Yarim.
    Dünya DoLu Yar oLsa NeyLeyim?
    Sen Yoksan Yanımda Ben Bu Canı Bu Bedende Ne Edeyim??…
    Yüreğimi MühürLemişim Sevdana,
    Senin Aşkından Başka Aşk Haramdır Bana.
    Ben Sende Doydum Aşka, Sevdaya,
    SöyLe Senden Başkası Can OLurmu Canıma?.
    “Ey GözLerinin karasini ÖZLEDİĞİM Yâr…
    BeDenimi Kara Toprak Sarsa Da,, DiLerim Ruhum Sende ÖLümsüzLeşsin Sen VaroLduğun
    Sürece KaLBiM Atsın..
    KALBİNDE..

  5. thesunrise133 dedi ki:

    Şu anda nerde olmak istersin diye sorsalar,
    Şöyle samimi bir duanın içinde olmayı,
    İsterdim. .

  6. thesunrise133 dedi ki:

    Zor olan kişinin içe dönmesidir,
    Kendi içine dönen ise..AŞK’a düşmüştür,
    AŞK’ın ne olduğunu AŞK’a düşenler bilir,
    Ama bu zahiri bir AŞK değildir..
    Bu ilahi bir AŞK’tır..O’na olan susamışlıktır,
    O’na olan hasret..özlemdir..
    Bu bilinmez olana..sanki bir gölgeye..bir hayale duyulan,
    Bir adım ötende..bir o kadarda uzakta,
    Karşılıksız..tek taraflı bir AŞK’tır..
    Göksel Doğrul…

Yorum bırakın